Home > Personal > Decizii

Decizii

Viața ta se rezuma la deciziile pe care le iei… poate cedezi unui impuls de moment sau poate meditezi mult asupra lor. Și nu suport, nu suport când vad ca am luat atâtea decizii bazându-mă pe instinct sau pur și simplu pe ce gândeam la momentul acela. The guys I’ve sleeped with, my future… Viitorul meu… Nu știu ce sa fac mai departe, viața mea se va schimba la sfârșitul lunii și sunt conștientă de lucrul ăsta, dar nu pot face nimic, încerc și sper să reușesc, altfel ma consolez cu gândul că am luat altă decizie neinspirată.

M-am gândit dacă sa mai revin aici… și mi-am dat seama ca peste ani voi dori să recitesc. Prea multe chestii deodată, prea multe responsabilități, prea mult acum, prea multe situații în care sunt nevoită să aleg între două lucruri la care nu vreau să renunț. Nu vreau să cresc, nu vreau să mă maturizez, nu vreau să mă gândesc la ce voi face peste 5 ani, vreau doar o pauza, de la tot, o pauză departe de mine. Faci investiții, nu contează ce pui, timp, bani, sentimente sau ca sa fiu mai deep o parte din tine. Când tragi la sfârșit linia și vezi că ieși pe minus începi să iți pui întrebări. Prietenii pe care îi mai ai sau crezi ca îi mai ai, oamenii care contează pentru tine, timpul tău pe care știi ca nu mai poți să îl primești înapoi.

Nici nu știu de ce continui… chestia asta cu tine. Da, e amuzant, da,este nebunie curată, dar nici unul nu vrea să renunțe. Nu știu de ce, dar știu ca nu vreau sa te las, nu încă. Și ce ma miră, e ca tu continui deși ai pe cineva. Ma implic în multe lucruri ca să nu ma gândesc prea mult. Makes sense, no? And the weird thig is that I don’t love you, because I am incapable of such thing. And I don’t even care…

Sa ma fut in el de blog, nu imi merge link-ul. Baga mare Sandman, cure my thoughts!

Categories: Personal
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment